Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako sexuálna výchova slovenských “liberálov“ usvedčila (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

je zaujimavé, že katolíkom furt vadia liberáli. ale komunizmus, fašizmus a nacionalizmus nie.
durcek
ale ak uz nechces sa bavit na temu ,,nacizmus a katolici" alebo nemas uz k tomu argumenty, tak mozeme sa ist bavit napr. o tych spomenutych nahradnych temach,na temu inkvizicia, krizove vypravy, atd?
plavidlo
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... > >>

alebo o Pacem in terris za Husáka

Pacem in terris (združenie)
z Wikipédie, slobodnej encyklopédie

Pacem in terris (mier na zemi) bolo združenie katolíckych duchovných
kolaborujúcich
s komunistickým režimom v Česko-Slovensku (1971-1989).

Bolo priamym pokračovateľom Mierového hnutia katolíckeho duchovenstva (1951-1968).
 

:-))

demagógii a demagógovi žiadne demagógia nie je cudzia :-))) možno preto ...
 

re..durcek

Ty si doteraz spal ako Sipova Ruzenka?Predsa od r. 1989,kedy sa dalo slobodne pisat o zlocinoch fasizmu,komunizmu a nacizmu vyslo obrovske mnozstvo knih,clankov a prispevkov o tom,ako nacisti,fasisti a komunisti kruto zaobchadzali s veriacimi.Nielen s katolikmi,ale aj s katolikmi.
 
Hodnoť

 

Inac, s tou sexualnou vychovou....nas starsich nikto nic take neucil, naucili sme sa sami, dnes je deckam vsetko strkane priamo pod nos...Ak ich v rodinach neucia zodpovednemu spravaniu sa vseobecne, tak im je aj sexualna vychova uplne zbytocna
 

 

Bože, niekto s normálnym názorom, už som ani neverila.. +++++++
 

Jednoducho a presne

vystihnuté.
 

 

predpokladam ze suhlasis aj s tym, aby sa aj nabozenstvo nevyucovalo v skolach, ale bolo ponechane na rodiny..
 

 

A ty matematiku ...
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

ano nic nas neucili , ale nemali sme internet, tolko literatury a pornocasopisov, ako maju deti dnes. kto sachce cestu si k nim najde.
 
Hodnoť

 

a zase len o tej kukurici...;)

na svk je najvacsim problemom skolstva fakt, ze je pasivne, bez dialogu, bez vymeny nazorov - bez nazoru a schopnosti si ho obhajit. v takomto prostredi by bolo uplne jedno, co hovori nejaka uradnicka osnova, ci podporuje panensku cistotu az do svadby alebo swingers party - deti a studenti by si jednoducho v diskusii s odbornikmi, s ucitelom a sami medzi sebou uz argumentacne zdovodnili ako sa veci maju a ako by sa mali mat. ucitel by len usmernoval diskusiu a kladol diabolske otazky...

ale kedze uradnik je stale panom vahu a tatier, budu sa tu viest banalne akoze svetonazorove spory, ake vety maju zazniet z ust ucitela na 1. hodine siesteho predmetu v druhom polroku.
 

 

pevne verim, ze tento postoj by si skalopevne hajil aj pri nazore na dobytcaky a to, co tu k tejto teme presadzuju akoze svetonazorove spolky ...
Nech si to deti ujasnia sami.
Alebo tentoraz je zase nejaka vynimka? :-))))))
 

vies, na zaklade faktov sa da dopracovat

k tomu, ze nacisti boli ludia co vyvazali zidov do koncentrakov sa da dopracovat na zaklade faktov - dekretov, dobovych zaznamov, statistickych udajov (pocet zidov na slovensku dnes minus pocet zidov na slovensku pred WWII). fakty vsak niak nepodporuju vase zvasty ohladom sexualnej vychovy. fakty su vasim najvacsim neporazitelnym nepriatelom. :)
 

 

text nie je pokracovanim nadpisu
 

 

zabudas, ze okrem ciste technickych dat nad nimi stoji este dost rozsiahle mnozstvo zaverov, ktore uz su dane skor osobnym hodnotenim (bol Eichman len poslusny uradnik plniaci rozkazy, alebo to bol zlocinec, lebo ich neodmietol splnit? To uz nie je otazka faktov)

A co sa tyka sexualnej vychovy, fakty su na nasej strane, pochopitelne. Ta vychova tu je, je v osnovach vo viac ako dostatocnom rozsahu a dokonca v adekvatnej forme, ktora neredukuje ludsku bytost na rozmnozujuceho sa zivocicha bez mozgu.
 

vlastne

máš pravdu - problém školstva je, že nepočíta s dialogom - ani na vyučovaní

A kedže je všetko nalinkované - tak ten dialog nevedia viesť ani učitelia. Tie otázky, o ktorých hovoríš sú riadne ťažká záležitosť - aj schopnosť moderovať diskusiu tak, aby nesklzla kam nemá a aby nebola pre niekoho zraňujúca. Tá metodika SPR je v rukách učiteľov, čo nemajú takýto výcvik - zbraňou, o ktorej nevieme koho a ako zasiahne.

Okrem iného.
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

"zbraňou"

niečím, čo môže aj ublížiť .....a ver, že nezvládnutá diskusia detí na tak osobné témy, môže
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

lenže

bezpečné témy neexistujú - ale niektoré metódy nie sú v rukách ľudí, ktorí ich neovládajú bezpečné ....tá metodika je postavená na interaktivite - nejde o klasickú výučbu - nie je čo veľmi vysvetľovať - na takmer všetko majú prísť deti v diskusii ... a to treba vedieť

Vieš odhadnúť aké percento detí by bolo pri tej téme odkázané na blbých a koľko na kompetetných učiteľov?

A vieš povedať, na ktorom inom predmete deti hovoria o sebe a svojich skúsenostiach, svojich názoroch o tak citlivej osobnej téme? Kde sa ešte bavia napríklad o tom, aké pohladenia od koho dostali?
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... > >>

Najčítanejšie


  1. Miroslav Babič: Prepojenie Valla na dodávateľa predražených rúšok je veľmi nápadné 472
  2. Věra Tepličková: My chceme Blahu! My chceme Blahu! My chceme Blahu! 328
  3. Juraj Štubniak: Otázky na pána premiéra 1. 291
  4. Július Kovács: Obchodníci so smrťou oháňajúci sa národom a náboženstvom. 209
  5. Andrej Stančík: Svet už nikdy nebude taký, ako predtým 159
  6. Peter Kollega: Dnes som vstúpil do stoky zn. @LBlaha 95
  7. Tibor Ferko: Nepochopil som poďakovanie Kiskovi za blackout PS/Spolu 88
  8. Peter Cmorej: Pellegriniho vláda rozdala svojim v posledných dňoch ďalších 3,4 milióna € 81
  9. Michal Šimečka: Kde sú tie európske rúška? 68
  10. Peter Kimlička: Dovoľte ešte raz o tom hlúpom blackoute 67

Rebríčky článkov


  1. Vladimír Hatara: Matovičov pokus "death free"
  2. Miroslav Sabol: Byť pripravený znamená aj poriadne dezinfikovať povrchy.
  3. Martin Fletcher: Poletíme? Živě ve verzi Rudolf plus dva – v pondělí 6. dubna v #kulturažije na Mall.tv
  4. Zuza Ferenczová: JEDNO BLEDOMODRÉ OKO / denník korona vírusu 11
  5. Roman Hutira: Zo Sydney sa presťahoval do Šaľe a je mu dobre!
  6. Jozef Kovalík: Mony Lyi
  7. Štefan Vidlár: Kritérium pravdy je prax
  8. Rastislav Hrušovský: Iracionalita ekonomiky, zaklad pandemie ľudstva?
  9. Daniel Macko: K čomu vláda potrebuje výpisy hovorov v boji proti koronavírusu?
  10. Viktória Nováková: Súzvuk


Už ste čítali?