Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Milý T-Com, ideš mi na nervy. A poriadne! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Prepáčte p. Kahanec, píšete, že ste v diskusii informovali, že "problém je už vyriešený". Smiem sa opýtať na to riešenie? Nám ním byť to, že mi tu v diskusii na blogu zavesíte príspevok "problém je vyriešený"? To snáď nemyslíte vážne! Štyrikrát som urobil 30 km, aby som sa domohol uznanej reklamácie - výmeny KZ. Nikoho z T-Comu nezaujímalo či od mája do septembra nejaké KZ vôbec mám. A keď mi po 5 mesiacoch príde KZ, tak mi pošlete zmluvy, v ktorých ma chcete nanovo zaviazať. A Vy mi napíšete, že "problém je vyriešený"?
Miroslav Lettrich
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

 

Dobry den,
v blogu ste pozadovali zrusenie viazanosti, resp. ze ju nechcete. Viazanost mate zrusenu - stalo sa tak v ten den, ako som Vam napisal do diskusie, ze sa tak stane. Zaroven tym, ze vam skoncila povodna viazanost v juli, tak mate aktualne linku neviazanu. Zmluvy nemusite posielat spat podpisane. Zaroven mate stornovany poplatok za koncove zariadenie a poplatok, ktory ste zaplatili vam bude dobropisovany. V sucasnosti mate doma zapojeny novy a moderny telefonny pristroj (KZ), ktory mate od nas bezplatne a zaroven ani nie ste na telefonnej pripojke viazany. Z nasej strany ide o nadstandardne riesenie vasho problemu.
V case, ked som vam odpisoval, sme neevidovali z vasej strany otvorenu reklamaciu, takze vam z reklamacneho nebude zaslany list o rieseni problemu a to je aj dovod, preco som vas o rieseni informoval formou diskusneho prispevku. Vsetko, co bolo mozne vyriesit na zaklade vasho clanku na blogu, bolo vyriesene.
U vasej telefonnej linky evidujeme prenajom standardneho snuroveho telefonu za mesacny poplatok. Na zaklade toho predpokladame, ze ste mohli sluzbu vyuzivat.
Verim, ze som Vam pomohol.
Ivan Kahanec
 

 

"Z nasej strany ide o nadstandardne riesenie vasho problemu."

ze vraj nadsandardne riesenie, hahaha, najprv neriesite, potom to pokaslete a zrazu ste to vyriesili nadstandardne, lebo ma novy (ci novsi?) telefon
 

 

Za standardne riesenie oproti vasmu "nadstandardnemu" by som ese povazoval ospravedlnujuci list a za mierne nadstandardne aj odskodnenie, napr. minus jedna mesacna faktura a za naozaj nadstandardne riesenie, napr. minus polrocna faktura (res. minus za obdobie neriesenia reklamacie)
 

 

zakaznik dostal kvalitny, novy a moderny telefonny pristroj zadarmo a bez podmienky zaviazat sa. zakaznik mohol sluzbu vyuzivat aj v case, ked bol jeho povodny pristroj pokazeny, nakolko ma v prenajme klasicky snurovy telefon.
 

 

ved ani predtym nebol viazany, ved aj predtym mal novy telefon (3mesacny), tsak aky nadstandard ? len navrat k normalu + strata casu/nervov u zakaznika
 

 

viazanost na telefonnu linku skoncila p. Lettrichovi v juli 2010. Je to napisane aj v mojom prispevku vyssie.
 

 

ide tu o viazanost? reklamoval sa 3mesacny telefon, neuspesne niekolko mesiacov (medzitym vyprsala viazanost, co je nepodstatne), ak by ste riesili reklamaciu, mal by opraveny/novy telefon max. o 30 dni od reklamacie a dnes by bol neviazany,

dostal novy telefon za pokazeny, nie je viazany, ani by nebol
stale neviem kde je ten nadstandard, standard je aspon pisomne ospravedlnenie a u vas je nadstandard reakcia na blogu
 

 

pokazeny telefonny pristroj nebolo mozne opravit a ani vymenit za rovnaky, nakolko uz neboli na sklade - islo o starsi model, ktory sme uz nepredavali. Standardnym riesenim takejto situacie je, ze to zakaznikovi oznamime a zrusime mu viazanost a vratime sumu, za ktoru si ten pokazeny telefon zakupil. To je to iste, ako ked sa vam pokazi cd prehravac a nevedia ho ani opravit a ani vymenit za rovnaky.
 

 

tak preco ste potom nepouzili toto standardne riesenie?
 

 

to je prave to, co som pisal v prvom prispevku, ze sa stala chyba na strane Slovak Telekomu.
 

 

Pouzivate NEstandardne riesenia a ak sa zakaznik ozve, tak su NADstandardne?
Zrejme kazdy okrem Vas vie co by mal byt standard a nadstandard
 

 

dobry den, pan Kahanec,
k tomuto: "opakujem, pocas svojho posobenia v Slovak Telekom som nikdy nenapisal clanok o tom, ze ma napalil konkurencny operator a ze by som nikomu neradil k nemu ist. Mozete toto svoje obvinenie dokazat? ak nie, tak ide o klaqmqanie diskutujucich." mam otazku: ako si konkretne predstavujete ten dokaz? ci ide len o srandicku, ze t-com/ST vtedy nemal byt poskytovatelom mobilnych sluzieb, inym slovom o vykrucanie? suhlasite s tvrdenim, ze pocas svojho posobenia v ST ste napisali clanok napadajuci mobilneho operatora a nepriznali, kde pracujete?
a este mam druhu otazku: precitajte si, prosim, toto:
http://ovsetkomajonicom.blogsp...
a povedzte mi, co priblizne Vasa firma hodla s tymto problemom robit.
odporucam aj podnetnu diskusiu.
dakujem, zdravim
 

 

Pani Holinova, nenapisal som clanok, ktorym by som napadal niektoreho z mobilnych operatorov. Tvrdenie, ktore ste napisali, je nepravdive. Co sa tyka dokazovania, ak na niekoho utocim, mal by som mat svoje tvrdenia podlozene. Inak ide len o ohovaranie.
Vas blog som cital pred par dnami. Nakolko na jeho zaklade nie je mozne identifikovat zakaznika, nemozem sa k tomu vyjadrit. Blog navyse nie je reklamacnym kanalom v spolocnosti Slovak Telekom. V pripade, ze chcete podat reklamaciu, mozete tak urobit pisomne listom na adresu uvedenu na tejto stranke: http://www.t-com.sk/Default.as... .
 

 

pan kahanec,
napisali ste clanok, kde ste napadali, resp. kritizovali mobilneho operatora, len ste ho nemenovali. cize ste urobili to iste, ako keby som ja teraz napisala clanok o zamestnancovi T-Comu, co chodi do diskusii.. rozumiete, predpokladam.
co sa mojho clanku tyka, ja som sa nepytala, ci je to reklamacia. :) to viem, ze nie je.
ja som sa pytala, co hodlate s takymto problemom robit. su dve moznosti: mozete zakaznika identifikovat, keby ste velmi chceli, napriklad prostrednictvom mna, alebo mozete reagovat iba k meritu veci - takato a takato vec sa stala.
 

 

ach jaj. nenapadal som a ani som nekritizoval mobilneho operatora. napisal som len, ze ma prekvapilo, ze ako malo snahy vyvinul na to, aby si ma udrzal, kedze na mna boli v tom case pisane tri telefonne cisla s relativne vysokymi fakturami. ak to je kritika, tak potom uz neviem.
K vasmu blogu. Su pripady, kedy sa iniciativne pozrieme na problem zakaznika, ktory o nom napisal na svoj blog alebo na inom mediu. Ak je mozne identifikovat ho, o to lepsie. V niektorych pripadoch oslovime autora, aby nam poskytol informacie, na zaklade ktorych ho identifikujeme a snazime sa mu pomoct a jeho problem vyriesit.
A potom je tu pripad ako tento, ked spravime co sa da a nakoniec este ja ako osoba skoncim ako ten zly pokrytec. V poriadku, aj tak sa da, no je to smutne, nemyslite?
K vasmu problemu: nemozeme sa vyjadrit, pokym nevieme, co sa presne stalo. Z popisu na blogu je to tazko identifikovat. Nic vam nebrani napisat mi sukromne.
 

 

ach jaj. preco sa natahovat o slovicka, ked pointa je, ze ste sa negativne zmienili o mobilnom operatorovi, pricom ste nepriznali, ze ste uz v tom case pracovali v ST? velmi ma nebavi a nevazim si taketo vykrucanie.
co sa pripadu mojej mamy tyka, mate pravdu, ze je uz uplne zbytocne byt iniciativny. internet uz u vas mat nebude aj tak.
pisat Vam sukromne? ved nie ste reklamacny kanal. :)
dakujem, s pozdravom
 

 

pani holinova, povzdychnut si na blogu nad tym, ze sa ma operator nesnazi si udrzat je negativna zmienka? anyway, clovek je tvor omylny a aj preto som predmetny clanok spolu s inymi (ktore sa inak netykali telekomunikacii) stiahol.
Podal som Vam pomocnu ruku. Nemusite ju prijat.
(Ak sa chceme hrat na slovicka, blog nie je reklamacny kanal su moje slova.)
 

 

tak ja si teda len povzdychnem, ze t-com sa nesnazi sa ma udrzat. :)
 

 

zaujimave slova o tom reklamacnom kanali. nie je to zvlastne, ze prave na diskusii k blogu pisete potvrdenia o vybaveni reklamacie. no ale kedze to nie je reklamacny kanal, zaujimalo by ma, ci mozu zakaznici v pripade potreby pouzit vase diskusne prispevky ako dokaz pozitivneho vybavenia reklamacie.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie


  1. Stanislav Martinčko: Kráľ kšeftárov Fico, teraz bojovník proti kšeftom?? 491
  2. Peter Remeselník: Prečo polícia odmietla potrestať páchateľa, ktorý narazil autom do ľudí a ušiel ? 270
  3. Martin Ondráš: Proti komu vlastne ide použiť armádu minister Mičovský? 180
  4. Patrik Farula: Kašlime na testovanie. Ale čo potom? 96
  5. Marián Huštaty: Kedy som sa stal alkoholikom? 91
  6. Milin Kanuscak: Ľubomír Vážny v relácii na Telo znova pourážal Figeľa 90
  7. Martin Tóth: Cez víkend tu máme testovanie. Prosím používajte rozum. 78
  8. Věra Tepličková: Liečiteľ Marian 72
  9. Martin Greguš: Antigenový test vs PCR test. Výsledky štúdie z ČR. Je v tom chaos, ako sa ma laik vyznať? 62
  10. Miri Košťálová: Som čierna ovca a nehanbím sa za to 58

Rebríčky článkov


  1. Peter Slivovic: Hlasový asistent
  2. Víťazoslav Würschner: Druhé Švajčiarsko na Slovensku nebude
  3. Richard Gajarský: Sociálny experiment.
  4. Miriam Studeničová: Koronavírus ako trest Boží so všetkými dôsledkami!
  5. Martina Ivičič: Vychováme z Generácie „Z“ vedcov budúcnosti?
  6. Zuzana Križanová: Rečnícke otázky a Prosecco
  7. Štefan Vidlár: Hippokrates sa v hrobe obracia
  8. Stanislav Martinčko: Kráľ kšeftárov Fico, teraz bojovník proti kšeftom??
  9. Gabo Németh: Otec
  10. Jozef Legény: Vystavme na plošnom testovaní Matovičovi žltú kartu


Už ste čítali?