Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Milý T-Com, ideš mi na nervy. A poriadne! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Stanovisko Slovak Telekomu (+riesenie)
Dobry den, Dakujeme za podnet. Na zaklade vasho clanku sme preverili ako bola vymena telefonneho pristroja zrealizovana a ukazalo sa, ze doslo k pochybeniu na strane Slovak Telekomu. Z tohto dovodu v kratkom case zabezpecime stornovanie poplatku za novy telefon, poplatok vam bude vrateny a zaroven bude stornovana aj 18 mesacna viazanost k vasej telefonnej linke. Je nam luto vzniknutej situacie, prijmite nase ospravedlnenie. Ivan Kahanec Oddelenie externej komunikacie Slovak Telekom
Ivan Kahanec
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

 

Ak je tomu tak, potom ďakujem.
Mám teraz ešte čakať nejaké dokumenty, zmluvy alebo niečo podobné?
No, veď uvidíme
 

 

Nemali by vam prijst ziadne zmluvy a podobne.
 

prepacte

Karel Kryl to dobre nepisal uz pred nejakymi 30 rokmi:
***** jim jo *****
 

 

Jasneeee, Ivan Kahanec, clovek ktory ako zamestnanec T-comu napisal na svoj sukromny blog clanok o tom, ako ho napalil konkurencny telefonny operator a ako nikomu neradi k nemu ist a ani slovicko o tom, ze robi PR T-comu, zrazu priskocil ako zachranca typu Bruce Willis a teraz po piatich mesiacoch slubuje podobne ako jeho kolegyne z Namestova, ze tu reklamaciu skutocne vybavia. Len aby preboha autor uz o T-come nepisal.
 

 

Dobry den,
nikdy som nenapisal na svoj blog clanok o tom, ze ma napalil konkurencny operator a ze by som nikomu neradil k nemu ist. Prosim neklamte diskutujucich.
Citatelov tohto blogu a aj p. Lettricha som v diskusii informoval o tom, ze je uz problem vyrieseny. Nejde o slub, ide o konstatovanie reality.
 

 

Bola pod nim dost zaujimava diskusia. Tato:
http://blog.sme.sk/diskusie/13...
Medzitym ste clanok sice zmazali, ale akosi ste prehliadli, ze ste sa priamo v tej diskusii priznali, ze pracujete u konkurencie a dokonca ste tych operatorov aj menovali:
http://blog.sme.sk/diskusie/dp...
Bohapusto klamete.
 

 

opakujem, pocas svojho posobenia v Slovak Telekom som nikdy nenapisal clanok o tom, ze ma napalil konkurencny operator a ze by som nikomu neradil k nemu ist. Mozete toto svoje obvinenie dokazat? ak nie, tak ide o klaqmqanie diskutujucich.
Predmetna diskusia nic nedokazuje. V diskusii som menoval som T-Mobile ako v tom case dcersku firmu Slovak Telekomu a O2 ako pomerne vyhodnu alternativu na telefonovanie pre iste skupiny ludi. ani jedneho z operatorov som neoznacil ako toho, od ktoreho odchadzam. ani v diskusii ani v samotnom clanku.
V tom case som nebol zamestnancom mobilneho operatora.
 

 

ja mozem tiez ten prispevok zopakovat:
"nemenoval som operatora preto, lebo ide o konkurencnu firmu oproti tej, pre ktoru pracujem. operatora nemenim preto, ze b mi to nakazal niekto z prace. sluzobny telefon mam t-mobile, lebo je to nasa dcerska firma." Ivan Kahanec
Nemozem zopakovat clanok, lebo ste ho medzicasom vymazali. Kazdopadne ja som tvrdil, ze ste boli vtedy zamestnancom telefonneho operatora, nie mobilneho. Pozrite ako novinar iste povazujete za neeticke, ked medium patriace trebars pod Kmotrika v ramci sprav robi PR inej Kmotrikovej firme a neoznaci to ani ako reklamu ani neupozorni divaka na prepojenost firiem. Ked ale Ivan Kahanec zamestnany v jednej firme plateny za PR, robi na sukromnom blogu PR ich dcerskej firme, tak je to odrazu v poriadku.
Ste proste pokrytec a som celkom rad, ze si este po dvoch rokoch na ten clanok spominam.
 

 

Vazeny pan Marusic,
tato diskusia je mimo temy blogoveho clanku p. Lettricha. Ak mate osobny problem s mojou osobou, je mi to luto. Nakolko vas nepoznam, je to pre mna nepochopitelne rovnako ako to, ze mate potrebu utocit v diskusii k uplne inej teme na moju osobu. Nakoniec, vid. Kodex diskutujuceho vpravom stlpci tejto stranky.
Povodny clanok na blogu nepovazujem za konfliktny. Uznavam, ze v diskusii som dal pomocku, ako urcit daneho operatora. Nemenoval som ho vsak.
Ivan Kahanec
 

 

Suvisi to s firemnou kulturou a praktikami T-comu. A to je temou clanku.
 

 

Vazeny pan Marusic,
vase osobne utoky na moju osobu prekracuju hranice slusnosti a porusuju kodex diskutujuceho na tychto strankach.
 

 

ale preco? zda sa, ze pan Marusic skopiroval iba vase vlastne slova...
 

 

ja nemam nic voci vam osobne, pokial ale raz napisete, ze vystupujete ako zamestnanec firmy, tak tu vystupujete ako zamestnanec firmy a nie odrazu ako obcan. A ked z vas firma robi to co robi a nechava vas pisat do takychto diskusii odpovede typu: "problem je uz vyrieseny", tak by som rad upozornil ostatnych diskutujucich, ze vas zamestnavetel Vas vyuziva aj na cudne praktiky pisania o konkurencii. V tom nie je ziaden osobny utok, ked vas platia za to, ze klamete a ja na to upozornim. Vzdy lepsie ako byt nezamestnany.
 

 

Je to osobny utok a neklamem.
 

 

Pan Kahanec, ak si mam vybrat, kto klame, tak ste to podla mna vy. Preco? Vobec vas sice nepoznam, ani pana Lettricha, ale so spolocnostou T-Com-Mobile mam rovnake skusenosti, to znamena len zle. Zdlhave vybavovanie, zdlhave odstranovanie poruch, podvodne "uzatvaranie" zmluv po telefone, same reklamacie, ktore sa tahaju mesiace az roky. Nechcem vas konkretne hanit, ale T-Com a T-Mobile maju velmi zlu reputaciu a ja som tiez velmi rad, ze som presiel ku konkurencii. Takze ak vy reprezentujete spolocnost, ktora nepatri medzi moje (a v tejto diskusii som sa dozvedel, ze aj mnohych inych) oblubene, nemozem sa priklonit na vasu stranu. Strategia T-cokolvek je kaslat na sucasnych zakaznikov a nahanat reklamou a telemarketingom novych. Takuto strategiu si mozete nechat. Ked v tv pocujem/vidim len naznak vasej reklamy, okamzite prepinam kanal. Ak je to na vsetkych kanaloch, vypinam televizor. Neviem, co je dovodom takehoto fungovania T-cokolvek, ale mali by ste sa nad tym vazne zamysliet. Nic v zlom proti vam osobne.
 

 

Vas nazor Vam neberiem ale je mi luto, ze mate so spolocnostou Slovak Telekom resp. niekdajsim T-Mobilom zlu skusenost. Ak ma povazujete za klamara, je mi to taktiez luto a v takom pripade povazujem za uplne zbytocne pokracovat v tejto diskusii. Vzhladom na osobne utoky vystupujem v tejto diskusii ako obcan, nie ako zamestnanec ktorejkolvek firmy.
Na zaklade mojich informacii a z mojho pohladu je problem p. Lettricha vyrieseny najlepsie, ako sa da a to bolo mojim cielom. V pripade, ze nie je s riesenim spokojny, moze si podat riadnu reklamaciu. Blog.sme.sk nie je reklamacnym kanalom spolocnosti Slovak Telekom.
 

 

Ja som len povedal, ze ak patrite k firme, s ktorou maju mnohi take skusenosti, ake maju, pri rozhodovani o tom, kto je "dobry" a kto "zly" (cize kto hovori pravdu a kto klame), sa ludia priklonia na stranu vasho protivnika. Este raz, nechcem tvrdit, ze ste klamar, nie je v tom nic osobne. Je to len o reputacii.

Problem ste vyriesili, co je dobre. Ale treba dodat aj to, ze tato diskusia (a blog) vam robi dost zlu reklamu, takze mate (ako firma) velmi velku motivaciu to nejak napravit. Otazka znie, preco ste to nedokazali (ako firma) tak rychlo vyriesit aj predtym, nez to bolo tu zverejnene. To by malo byt predsa samozrejme. Nie iba vtedy, ked niekto urobi bububu. A kedze mnohi tu maju rovnake skusenosti, vratane mna, tak to nebude len nahoda. Mozno by firma T-comobile mohla prehodnotit svoj pristup k zakaznikom. To hovorim uplne vazne, pretoze toto je fakt vasa slabina. Na mna reklamy nezaberaju, ale zabera na mna, ako sa ku mne firma chova (naschval som napisal firma, pretoze nemyslim to, ci sa na mna ludia na pobocke usmievaju, ale ci sa veci naozaj riesia a ci na mne nerobi firma podrazy).
 

 

OK, som rad, ze to nebolo osobne. :-)
My si uvedomujeme, ze taketo clanky nam nerobia dobre meno. Su pripady, kedy je zakaznik tak frustrovany, ze napise skor na blog, ako reklamaciu nam (nehovorim, ze je to tento pripad, pan Lettrich sa snazil dost). Alebo nam napise a posle reklamaciu a o tyzden ked este nedostal odpoved, tak napise negativny blog. Pripadne dojde k nedorozumeniu medzi zakaznikom a agentom callcentra. No a su aj pripady, kedy sa s nami zakaznik natahuje uz pomerne dlho a nasledne vidi jedine riesenie v clanku na blogu. Je mnoho situacii, kde moze nastat chyba aj vtedy, ak sa jej vsetci zainteresovani snazia vyhnut. Ver mi, ze by sme najradsej mali vsetkych zakaznikov spokojnych, no pri tych poctoch sa to nie vzdy da.
Ono otazka v realite nestoji tak, ze ci sa da vyhnut nedostatkom, ale ci a ako vieme vyriesit nedostatky, ktore vzniknu.
Pevne verim, ze tieto pripady nebudu pribudat, no nevyhneme sa im uplne. No a dufam, ze mi p. Lettrich napise, ze aj z jeho strany je situacia vyriesena.
 

 

Apropos, aby som pochvalil kolegu, skuste si porovnat riesenia problemov na staznosti.sme.sk za nas a za ine firmy. Mame takmer vsetky staznosti riesene adresnou odpovedou (98% - usla nam jedna-dve na zaciatku fungovania sluzby staznosti.sme.sk) a s velkou uspesnostou zakaznikom pomozeme.
 

 

Prepáčte p. Kahanec, píšete, že ste v diskusii informovali, že "problém je už vyriešený".
Smiem sa opýtať na to riešenie?
Nám ním byť to, že mi tu v diskusii na blogu zavesíte príspevok "problém je vyriešený"?
To snáď nemyslíte vážne!
Štyrikrát som urobil 30 km, aby som sa domohol uznanej reklamácie - výmeny KZ.
Nikoho z T-Comu nezaujímalo či od mája do septembra nejaké KZ vôbec mám.
A keď mi po 5 mesiacoch príde KZ, tak mi pošlete zmluvy, v ktorých ma chcete nanovo zaviazať.
A Vy mi napíšete, že "problém je vyriešený"?
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie


  1. Mišo Šesták: Keď si sovietsky vojak nesmie vypiť 743
  2. Marek Mačuha: SaS - prestaňte s tým populizmom! 726
  3. Martina Hilbertová: Z vodární ďalej odtekajú peniaze, hoci si riaditeľ zaplatil až troch poradcov 522
  4. Michal Porubän: Urážač žien Blaha alias módny guru parlamentu..."Na scénu !!! " 383
  5. Juraj Paškuliak: Matovič je zákerný podrazák. Vie len intrigovať a rozvracať 330
  6. Anton Kovalčík: Fuj internet 1. Webkamky. 291
  7. Eva Gallova: Vtipy o vlekároch 252
  8. Michal Madaras: Chýbajú mi Radičová, Dzurinda, Mikloš, Lipšic 215
  9. Monika Nagyova: Zo života vo firme snov: Vianočný večierok, na ktorý nikdy nezabudnem 169
  10. Miroslav Lukáč: Dajte mu konečne ranu z milosti! Tára o nevine, ako predtým M.Jankovská. 152

Rebríčky článkov


  1. Július Kovács: Najlacnejší pohrebák sveta z Ruska. Len 11 000 €!
  2. Michal Madaras: Chýbajú mi Radičová, Dzurinda, Mikloš, Lipšic
  3. Denis Jacko: Nechcem už spomínať
  4. Miroslav Binčík: Konverzná terapia v roku 2020? Budíček!
  5. Patrick Linhart: Hovorca si robí čo chce. Minister Mičovský o vyjadreniach svojho hovorcu ani len nevedel!
  6. Kristína Jakubičková: Ach, tí muži!
  7. Dušan Seberíni: Pani Čaputová vymenujte už konečne Matovičovho vládneho spíkra !
  8. Peter Homola: Basket v TV.
  9. Stanislav Martinčko: R. Fico: Teraz by nám viac ako inokedy, bodol marketingový generálny prokurátor!
  10. Olívia Lacenová: Cesta za úspechom ruskej verzie SWIFT bude ešte tŕnistá


Už ste čítali?