Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Milý T-Com, ideš mi na nervy. A poriadne! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Zabudol
si ešte poďakovať Dzurindovi s Miklošom, ktorí tento podnik preDALI strategickému partnerovi, ktorého starostlivo a transparentne vybrali spomedzi všetkých jedných záujemcov (ani slovenčina na to nemá slušný výraz)...
Anonie
nuž, pamätám si aj na časy, keď to bol štátny podnik a len na zavedenie sa čakalo roky ďakujem, neprosím
Miroslav Lettrich
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

a

niečo sa zmenilo?
Deutsche Telecom je štány podnik a na zavedenie TV Magio alebo ADSL+ (aby sme porovnávali na úrovni doby) sa v niektorých mestských častiach Košíc čaká už roky.
 

 

Pri budovani siete, ci uz optickej alebo metalickej, postupujeme tak, aby bolo budovanie efektivne. Preto su pri optickej sieti pokryvane najma husto obyvane lokality. Pri rozsirovani pokrytia Magiom cez metalicku siet vstupuje do hry viacero faktorov. O ktoru lokalitu v Kosiciach presne ide?
 

V Presove je metalicke DSL nedostupne

V Presove je metalicke DSL nedostupne v sirsom centre mesta. Ale vraj sa 10 merov za mojim domom taha dialkova opticka linka na sidliska. Vystupny bod vsak neexistuje.
 

aha, tak to sme mali...

nechat na domacich "politickych manazerov" aby nam firmu rozkradali a bola neustale v strate a zachranovali ju zo statneho rozpoctu ala Cargo, STV a pod..? to nema nic spolocne s privatizaciou, je to zalezitost terajsich manazerov a motivacie ludi vo firme...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

 

Mam podobne skusenosti, ako ty. Po vypovedani sluzieb od spominanej spolocnosti, ktora mi nebola schopna za 10 rokov poskytnut kvalitnu sluzbu - tzn. aby telefonna linka sustavne nevypadavala, resp. nesumela. Vypoved prebehla ako sa spociatku zdalo standardne, myslela som, ze mam od nich konecne pokoj, objenala som si sluzbu od inej spolocnosti, lenze... Fakturky chodili pekne- krasne dalej. Po ich reklamacii sa mi za chybu ospravedlnili a ... fakturky zas pravidelne chodili, po nich upomienky a nakoniec splatkovy kalendar od nejakej spolocnosti na vymahanie pohladaviek. Medzitym som samozrejme znovu reklamovala a cuduj sa svete po "podrobnom presetreni" mojej staznosti som sa dozvedela, ze som si od nich namiesto vypovede vlastne objednala novu sluzbu... Podvod? Moj omyl? Zmluvu som doma nenasla, ale oni mi kopiu ochotne poslali a na moje prekvapenie na nej figuruje moj - tazko povedat - podpis... Teraz je vec u pravnicky a naozaj neviem, ako to vsetko dopadne. Mam vazne obavy, ze ich fiktivny dlh nakoniec budem musiet uhradit, aj ked som o ziadnu sluzbu neziadala, naopak, staru som, aspon som si to myslela zrusila a ani som ziadnu nedostala.
Takze, drzme si navzajom palce!
 
Hodnoť

 

"# Ďakujem za skvelú príležitosť "Zažiť to spolu". Pri akýchkoľvek reklamách súvisiacich s telekomunikačnými službami ma už napína."

Ak navstevy ich pobocky sprevadzali podobne vety, tak sa nejaka prilisna snaha riesit problem ani neda cakat...
 

 

Viete, že máte obdivuhodnú schopnosť nájsť podstatu?
OK, to bola irónia, teraz vážne: nie nesprevádzali. Nemám problém s vybavením na pobočke. Boli slušní a mali záujem pomôcť.
Ale zrejme ste nepostrehli, že "problém" by akákoľvek firma, ktorej záleží na zákazníkoch riešiť mala, a to bez ohľadu na to, či o to žiada nesympatický, uhundraný niekto alebo atraktívna 20.
Prepáčte, ale nerozumiem Vášmu príspevku, ale aj tak Vám prajem všetko dobré
 

 

Problem uz je vyrieseny. Vid moj prispevok nizsie.
 
Hodnoť

aj ja mam skusenost

vyuzival som ich sluzby a o polroka skor ako mi koncila viazanost som sa musela stahovat. chcela som od nic prekladku, ale nemali kabel tam kde som potrebovala. Pani v pobocke mi povedala ze ak nie su schopni mi to prelozit, pokutu platit nebudem. Ziadost o prekladku nemohla napisat lebo tam kde som chcela sluzba nebola ale vypoved bez pokuty mi nemohli dat lebo nikde nebola zaregistovana ziadost o prekladku...........
Web stranka, infolinka a pobocka. Tocilo sa to dookola od augusta do januara, kedy mi ktosi zavolal: vy este nemate zrusenu sluzbu? Vyuzivam FIBERNET. mozno menej luxusny no zatial spolahlivy.
 
Hodnoť

 

Bez konkurencie to dosť dobre nejde.
 
Hodnoť

A či to nemôže byť aj tým...

Že hlavné hniezdo majú až v Košicoch...a pritom z východu všetko rozumné a ako tak šikovné sa už presunulo semkaj do BA....A tam ostal ten neschopný zvyšok...česť vínimkám, ale ja mám tiež takúto podobnú skúsenosť .Že cez tel. a mail človek nič nevybaví a všetko im treba posielať poštou a na všetko majú čas a keď aj človek volá tak je to asi len do dajakého call centra a čo si tam slečna klikne cez PC tak to vidí a nič viac a konkrétne k tomu ktorému problému aj tak nevie zistiť.Mám MAGIO A NET a síce aj keď nemámproblém s pripojením ale bol problém než mi to boli schopný doručiť a prišiel technik aby oživil linku a prípojku.
 

nie si nahodou z vychodu ????

podla gramatiky najmenej z Ulanbataru......take dristy, az to tebou plieska o stenu.
 
Hodnoť

Po boji je každý generál,

ale toto, citujem:
"Začiatkom mája sa mi prihodila nemilá vec: Odišiel mi telefón (teda koncové zariadenie, aby som použil správnu terminológiu) pevnej linky. Užil som si ho len necelé tri mesiace.", sa rieši úplne inak. Je to nevyriešená reklamácia v zákonom stanovenej lehote (30 dní). Takže buď nový telefón, alebo peniaze! Ak nepochodím (čo by ma u tej firmy ani veľmi neprekvapilo), tak ŠOI.
 

 

len čo by som mal z toho eura za akciový telefón...
 
Hodnoť

 

Nocna mora Slovensko :-(
 
Hodnoť

 

my mame pevnu linku, zaciatkom MAJA sme si menili balik, mali sme za to dostat aj telefon zadarmo, v polke JULA nam prislo potvrdenie, ze ho dostaneme, zajtra zacina OKTOBER a ten telefon stale nemame. mozno sa ho este dozijeme. :o)
 
Hodnoť

Stanovisko Slovak Telekomu (+riesenie)

Dobry den,
Dakujeme za podnet. Na zaklade vasho clanku sme preverili ako bola vymena telefonneho pristroja zrealizovana a ukazalo sa, ze doslo k pochybeniu na strane Slovak Telekomu. Z tohto dovodu v kratkom case zabezpecime stornovanie poplatku za novy telefon, poplatok vam bude vrateny a zaroven bude stornovana aj 18 mesacna viazanost k vasej telefonnej linke.
Je nam luto vzniknutej situacie, prijmite nase ospravedlnenie.
Ivan Kahanec
Oddelenie externej komunikacie
Slovak Telekom
 

Vyborne

Este nejake to odskodnenie za nervy a cas, o ktore autora T-Com svojim pochybenim pripravil a normalne zacnem mat pocit, ze to bolo akceptovatelne vybavene.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie


  1. Juraj Paškuliak: Najhorší susedia sú chovatelia psov. Vytrvalo štekajúci pes vám zničí nervy 154
  2. INESS : Gastráče: Tri argumenty a päť pseudoargumentov 54
  3. Michael Achberger: Potravinová pyramída: takto budete jesť zdravo a aj schudnete 52
  4. Soňa Fröhlichová: Vodné priehrady vo Švajčiarsku priťahujú turistov, Jamesa Bonda i Tour de France. 46
  5. Michal Šimečka: Sú protesty v Bielorusku riadené zo zahraničia? Odpoveď v troch bodoch. 40
  6. Marián Hamada: O biskupovi chudobných, koronasporoch a ekonómkach vo Vatikáne 37
  7. Anton Kaiser: Letné Dudince 33
  8. Dominika Dongova: Návod na to, ako milovať muža 32
  9. Advokátska kancelária BÁNOS & KOŠÚTOVÁ : Ovčiarsky pes pohrýzol okoloidúceho, majiteľku už stihli obviniť. 21
  10. Vladimír Krátky: Sulík odvolal riaditeľku SOI . Konečne . 21

Rebríčky článkov


  1. ADRA Slovensko: Bejrút 2020. Nočná mora, ktorá sa stala každodennou realitou
  2. Štefan Vidlár: Fiškálsky gang
  3. Július Kovács: Je vôbec funkčný parlament aj počas 2 mesačných prázdnin? Berú plat aj s asistentmi.
  4. František Stručka: Sulík spravil pri predaji VSE lepší obchod než jeho predchodcovia. No šlo to i lepšie
  5. Miroslav Galovic: Slovenské Černobyle. Rekapitulácia prvej série.
  6. Štefan Vidlár: Jin a Jang
  7. Jozef Legény: Sulíkova energetická zrada - Slovensko zadný dvor nemeckej energetiky?
  8. Robert Štepaník: diel 45 - cover me
  9. Štefan Vidlár: Zabili nám Ferdinanda
  10. Miriam Studeničová: Nekompromisná kritika knihy Jozefa Kariku "Strach"


Už ste čítali?