reklama

Prečo sa chystám dať Orangeu zbohom?

Krátko po novom roku mi končí viazanosť. Hoci som pred 18timi mesiacmi nakoniec ostal, dlho som o zmene uvažoval. Tentoraz je odchod ešte pravdepodobnejší. Prečo chcem dať Orangeu zbohom? V prvom rade preto, lebo platím viac ako som ochotný. Viem, že na Slovensku ešte dlho (ak vôbec) nebudeme mať také podmienky, aké mi poskytoval napr. paušál vo Veľkej Británii. Pri hľadaní najvýhodnejšej ponuke u mobilných operátorov som natrafil na všeličo: niečo ma irituje, niečo zasa oceňujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (148)

"Akožebenefity"
Vadí mi, keď mi Orange ponúka ako benefity (tváriac sa pritom ako najväčší dobrodinec vesmíru), ktoré buď nepotrebujem alebo si ich vlastne zaplatím. Napríklad taký benefit "Nekonečne dlhé Nonstop volania v sieti Orange". Benefit? Ani by som nepovedal. Aby ste takéto volania získali, musíte si objednať Volania svojim (teda v sieti Orange) minimálne za 7,90 mesačne. Ani nehovoriac o tom, že "benefit" získate len na 3, 6, 9 či 12 mesiacov (podľa toho koľko minút do všetkých sietí si predplatíte), ale viazanosť minimálne na 18. Benefitom sa tu teda nazýva niečo, čo ste si už vlastne kúpili a zaplatili - hovory do vlastnej siete.
Alebo taký "benefit" Internet bez mesačných poplatkov aj s USB modemom len za 19€. Že nepotrebujete riešiť internet? Nechcete ho? No a? Hlavne, že Vám dávame "benefit".
Irituje ma aj "hra o 66 Audi A1". Ja nechcem operátora, ktorý rozdáva autá. Najprv Peugeot, potom Mercedes, teraz Audi. Čo bude nabudúce? Helikoptéry? Jachty? Chcem operátora, ktorý ponúka najlepšie služby za najlepšie ceny. Koľko celá táto sranda s autami stojí? Z čoho je zaplatená? Ako zákazník očakávam na Slovensku oveľa nižšie ceny, ktoré však neprídu aj kvôli tomu, že do reklamy tečú zbytočné milióny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chaos v ponuke
Viete koľko Orange ponúka paušálov? Podľa mňa to nevie ani on sám. To čo vyzerá byť pestrá ponuka pre každého je len neprehľadná spleť, ktorá akurát tak človeka zmetie. Orange akoby odmietol priznať realitu, že na Slovensku je už oveľa viac ľudí, ktorí by privítali lepšiu ponuku hovorov do všetkých sietí a nie "nekonečné nonstop hovory" len a jedine do vlastnej. Na Orangei oceňujem akurát tak možnosť zľavneného telefónu. Ale zároveň priznávam, že meniť ho každých 18 (alebo 24) mesiacov nie je nevyhnutné. Iba príjemné.

Dobrá ponuka na nesprávnom mieste
Našiel som ponuku, ktorú by som asi okamžite bral, keby ju ponúkal ktorýkoľvek z ostatných operátorov: Paušál Podľa seba 1. Za 9,90 € si vyberiete dva balíčky: ja by som si vybral internet v mobile a hovory za 6 centov/min. Táto ponuka mi príde ako nájdenie toho, čo som hľadal: nie vysoká cena paušálu a dobrá cena hovorov do všetkých sietí. Ale T-mobile je pre mňa nepoužiteľná sieť.
Inak, podobnú ponuku má aj Orange. Lenže tam za rovnaký poplatok nemáte nič - iba možnosť volať za 6 centov/min. Znamenalo by to prevolať takmer tri hodiny, aby ste sa dostali k cene 12 centov/min. Ďakujem, neprosím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Oplatí sa dýchať kyslík?
Oceňujem jasné pravidlá - možnosť volať any time, any network za prijateľnú cenu. Veľmi oceňujem, že pri aktivácii balíčka hovorov do všetkých sietí a súčasne hovorov v sieti O2, sa hovory v sieti O2 čerpajú najprv z vlastného balíčka, a až potom z balíka všetkých sietí!
Ale váham, či sa mi prejsť naozaj oplatí. Či predpokladanú úsporu nakoniec nezhltne kúpa telefónu, keď mi ten môj doslúži.

Ako ste na tom Vy?

Miroslav Lettrich

Miroslav Lettrich

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V súčasnosti na tomto mieste nepublikujem. Zoznam autorových rubrík:  Viera a náboženstvoPolitikaNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu